Załatwianie spraw
ZAKŁAD KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ w Lęborku Sp.z o.o.
Przyjmowanie i załatwianie spraw
SPOSÓB PRZYJMOWANIA I ZAŁATWIANIA SPRAW :
sprawy dot. :
-
skarg na funkcjonowanie komunikacji
-
niesłusznie nałożony mandat za jazdę bez biletu i bez ważnego biletu, podawanie się za inną osobę itp.
-
informacje związane z ulgami na przejazdy, oraz przejazdy bezpłatne
-
udzielanie informacji o rzeczach pozostawionych w autobusach
-
informacje o kursowaniu autobusów
przyjmowane i udzielane są w formie :
-
ustnej (drogą telefoniczną i elektroniczną pod adresem e-mail zkmlebork@op.pl) w siedzibie ZKM w Lęborku przy ul. Warszawska 15A
-
pisemnej na adres ZKM Lębork spółka z o.o. 84-300 Lębork
ul. Warszawska 15A
W przypadku osobistego kontaktu sprawy załatwiane są na miejscu, a jak zajdzie potrzeba po wysłuchaniu osoby zainteresowanej - winnej naruszenia.
Sprawy skomplikowane załatwiane są po przeprowadzeniu stosownego postępowania.
Wszystkie sprawy załatwiane są najpóźniej w terminie 14 dni, a wyjątkowe w terminie 30 dni.
W przypadku nieuregulowania należności za jazdę bez biletu i bez ważnego biletu wysyłane jest do osoby dopuszczającej się naruszenia wezwanie do zapłaty, w którym informuje się daną osobę o konsekwencjach nieuregulowania zapłaty i podaje wysokość należności.
Brak reakcji na wysłane wezwanie, bądź nie dokonanie zapłaty w terminie powoduje skierowanie sprawy na drogę sądową, a później do egzekucji komorniczej.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Mirosław Siergiej | 16-11-2003 12:10 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 01-01-2008 | |
Ostatnia aktualizacja: | Mirosław Siergiej | 05-09-2019 13:27 |