Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Zakład Komunikacji Miejskiej Lębork

Załatwianie spraw

 

 

 

ZAKŁAD KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ w Lęborku Sp.z o.o.

 

 

 

Przyjmowanie i załatwianie spraw

 

 

 

 

 

SPOSÓB PRZYJMOWANIA I ZAŁATWIANIA SPRAW :

 

 

 

sprawy dot. :

  •  

    skarg na funkcjonowanie komunikacji

  •  

    niesłusznie nałożony mandat za jazdę bez biletu i bez ważnego biletu, podawanie się za inną osobę itp.

  •  

    informacje związane z ulgami na przejazdy, oraz przejazdy bezpłatne

  •  

    udzielanie informacji o rzeczach pozostawionych w autobusach

  •  

    informacje o kursowaniu autobusów

 

 

 

przyjmowane i udzielane są w formie :

  •  

    ustnej (drogą telefoniczną i elektroniczną pod adresem e-mail zkmlebork@op.pl) w siedzibie ZKM w Lęborku przy ul. Warszawska 15A

  •  

    pisemnej na adres ZKM Lębork spółka z o.o. 84-300 Lębork

 

ul. Warszawska 15A

 

 

 

W przypadku osobistego kontaktu sprawy załatwiane są na miejscu, a jak zajdzie potrzeba po wysłuchaniu osoby zainteresowanej - winnej naruszenia.

 

Sprawy skomplikowane załatwiane są po przeprowadzeniu stosownego postępowania.

 

Wszystkie sprawy załatwiane są najpóźniej w terminie 14 dni, a wyjątkowe w terminie 30 dni.

 

 

 

W przypadku nieuregulowania należności za jazdę bez biletu i bez ważnego biletu wysyłane jest do osoby dopuszczającej się naruszenia wezwanie do zapłaty, w którym informuje się daną osobę o konsekwencjach nieuregulowania zapłaty i podaje wysokość należności.

 

Brak reakcji na wysłane wezwanie, bądź nie dokonanie zapłaty w terminie powoduje skierowanie sprawy na drogę sądową, a później do egzekucji komorniczej.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Mirosław Siergiej 16-11-2003 12:10
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 01-01-2008
Ostatnia aktualizacja: Mirosław Siergiej 05-09-2019 13:27